Un critic satisfacut

Posted by

Un critic de hotel care scrie o recenzie a unei unitati hoteliere si decide daca aceasta merita numarul de stele, plus ca il trece in circuitele turistice importante, vine deghizat la receptie, analizeaza totul cu ochi de soacra si noteaza totul in agenda.

Trebuie sa recunoastem ca in prezent, rar se intampla sa nu fie curatenie in vreo unitate de cazare, de aceea detaliile fac diferenta.

Criticul, isi pune ochelarii pe nas si analizeaza cu atentie accesorii hoteliere.
Si in timp ce se afla singur in camera si inspecteaza, vorbeste usor pe nas (aer autoritar, cu multumire sau dezamagire):

-Ia sa vedem noi, daca au trusa de cusut. I se rupe omului nasturele de la camasa sau costumul de baie la piscina. Sa alerge 10 kilometri pana la primul oras sa isi cumpere ac si ata?

Nici nu va imaginati cat de multumit va fi criticul onest, cand va descoperi trusa de cusut Chokolate, fabricata in Cehia si pusa la dispozitia turistilor la loc vizibil, in baie! Ata este de calitate, acele sunt ascutite si de marimi variate, unele cu urechi mari, altele cu urechi mici.

-Dar casca de dus precis lipseste si ar fi o greseala mare fiindca au si piscina si uita oamenii sa isi ia totul de acasa. Nu ar trebui sa oblige oamenii sa isi ude parul, cand ei doresc doar sa inlature apa de la piscina sau sa se trezesca sarmanii cu apa in urechi.

Un critic de hotel vorbeste singur, de parca i-ar explica managerului de ce va critica aspru numarul de stele acordat cu usurinta sau dimpotriva va spune din toata inima ca merita trei in loc de patru si nu intelege de ce nu se fac demersuri in acest scop. Daca si casca de dus este la vedere, in functie de numarul persoanelor din camera, s-a mai bifat o cerinta. Bine ar fi ca toate accesoriile sa fie din aceeasi gama, iar castile de dus sa fie rezistente si sa nu se rupa inaite de a le fixa bine pe cap. Cele aduse din Cehia si vandute de magazinul online Grafinetcosmetics.ro asa sunt. Trei-patru cutii pot asigura necesarul pentru intreg hotelul si este bine de stiut ca nu toata lumea le foloseste. De multe ori cutiile raman neatinse si se reporteaza la cazarea urmatoare, dar mai bine sa fie, decat sa lipseasca fiinca in permanenta carcotasii abia asteapta.

Ar fi o adevarata incantare ca fiecare persoana sa gaseasca un set de igiena alcatuit din discheta, pila de unghii si betisoare de urechi, iar criticul va intelege ca sta in fata unui manager vigilent care s-a gandit la toate.

Dar pachetul de ingrijire a danturii, compus din periuta si pasta de dinti? Mai poate spune ceva un critic in fata tuturor acestor dovezi de grija fata de client? Mi se pare ca prezenta acestor accesorii de calitate fac mai mult decat sute de pliante sau campanii publicitare!

In fiecare turist, care se cazeaza pentru o noapte la hotelul pe care il detineti, conduceti sau in care lucrati se afla un critic deghizat.