Cauta Lista Membrii Calendar Ajutor
Ora curenta: 02-10-2012, 05:36 AM Salut, Musafir! (LogareÎnregistrare)

Pesti Acvariu Zona incepatori Intrebari incepatori v
SALUT TUTUROR MEMBRIILOR
Posteaza raspuns 

Evaluarea subiectului:
  • 0 voturi - 0 in medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
SALUT TUTUROR MEMBRIILOR
MARCO555 Offline
Junior Member
**

Alaturat: Mar 2010
Reputatie: 0
SALUT TUTUROR MEMBRIILOR
Salut sunt incepator am un acvariu de 77 de litri facut de mine, am doua fitre nu sunt f performante sau cel putin asa cred. Sunt chinezesti niste date tehnice despre ele ar fi urmatoarele power 2 w h-max0,6m output 300l-h weigt 0,18 kg. Dupa aceia mai am o pompa de aer dintra-ceia gen perdea cu bule, un incalzitor de 100 de w, termometru. Plante sincer stiu ca am una care am impresia ca se numeste elodea si mai am un tip de suprafata si inca un alt tip care nu stiu cum se numeste, scuze dar sunt incepator si de aceia nu stiu denumirea lor exacta.
Pesti am 2 caraseii, 2 tetra zoni care vad ca nu ii ataca pe celalti ,specific ca cei 2 tetra au fost primii in acvariu, mai am 1 mascul de gup 2 felele dintre care una mi-a nascut 9 puiuti, 2 xifo , mai am 5 de moly sunt f f jucausi si activi 2 guramy 1 botia 4 zebre 2 pesti galbeni cu un punct negru spre coada si inca 2 pestisori mici rozali cu aripioare negre.

La acvariu i-am facut eu un capac din plastic cu un neon de 12 wati in centru lui , am luat din horbach pietricele rosi si altele alb galbui,si mai am 2 nuci de cocos taiate in 4 jumatati cu gauri in ele
Am gris de la niste pesti care i-am cumprat din obor, iam tratat 4 zile cu verde de malachit dar degeaba mi-au murit o groaza de pesti si nimic .
Azi am cumparat sera costapur am inteles ca este mult mai bun , va rog ajutatima cu cateva sfaturi ca nu stiu ce sa mai fac sunt dispert
Faptul ca le ridic temperatura sper pana la 28-29 de grade si le o sa le pun sare ajuta la ceva?

MULTUMESC

ape limpezi si pesti voinici
03-10-2010 08:56 PM