Cauta Lista Membrii Calendar Ajutor
Ora curenta: 02-05-2012, 06:37 PM Salut, Musafir! (LogareÎnregistrare)

Pesti Acvariu Pesti acvariu (apa dulce) Cichlidae
Cichlide americane - help !
Posteaza raspuns 

Evaluarea subiectului:
  • 0 voturi - 0 in medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
dr.Agos Offline
Junior Member
**

Alaturat: Nov 2008
Reputatie: 0
Salutare tuturor,

Sunt incepator si as avea nevoie de putzin mai mult ajutor din partea voastra, a celor "trecutzi prin ale cichlidelor americane", astfel:

Intentzionez sa am un acvariu de 300 - 325 litri in care sa pun 4 pesti Cichlasoma Nigrofasciatum (nigro) si 4 Meeki. Asadar, cichlide americane vreau deoarece iubesc mult plantele si cele africane din pacate nu se prea impaca de fel cu acestea.

Intrebari:
1. Exista probleme de compatibilitate intre cele 2 specii (stiu ca-s din Guatemala amandoua) ?;
2. Are cineva idee de pe unde as putea cumpara Cichlasoma Meeki (nigro stiu ca se gaseste mai frecvent) in Bucuresti ?;
3. Mai peste tot vad laudandu-se multzi cu decorurile pt. cichlidele africane. Are cineva idee despre site-uri unde as putea beneficia si de decoruri pt. cele americane ?;

Cu stima si multzumiri anticipate binevoitorilor !
11-09-2008 02:27 AM
Gaseste toate mesajele acestui utilizator Citati acest mesaj intr-un raspuns
Haotik Offline
Administrator

Alaturat: May 2008
Reputatie: 2
RE: Cichlide americane - help !
Completeaza si tu locatia la profil

Eu unu nu ma pricep la ciclide ca sa iti dau sfaturi dar e Florin pe aici care a avut o vreme si nu ia mai trebuit nici un peste dupa Big Grin
11-09-2008 06:24 AM
dr.Agos Offline
Junior Member
**

Alaturat: Nov 2008
Haotik Scris:Completeaza si tu locatia la profil

Eu unu nu ma pricep la ciclide ca sa iti dau sfaturi dar e Florin pe aici care a avut o vreme si nu ia mai trebuit nici un peste dupa Big Grin

Ok. M-am conformat si sper k Florin sa fie binevoitor si cu mine.

Bafta !

Dragos
11-09-2008 09:46 PM
Haotik Offline
Administrator

Reputatie: 2