Cauta
Lista Membrii
Calendar
Ajutor
Ora curenta: 03-11-2010, 03:17 AM
Salut, Musafir! (Logare — Înregistrare)

Pesti Acvariu
Pesti acvariu (apa dulce)
Cichlidae
Cichlide americane - help !
|
|
|
11-09-2008, 02:27 AM
|
|||
|
|||
|
Salutare tuturor,
Sunt incepator si as avea nevoie de putzin mai mult ajutor din partea voastra, a celor "trecutzi prin ale cichlidelor americane", astfel: Intentzionez sa am un acvariu de 300 - 325 litri in care sa pun 4 pesti Cichlasoma Nigrofasciatum (nigro) si 4 Meeki. Asadar, cichlide americane vreau deoarece iubesc mult plantele si cele africane din pacate nu se prea impaca de fel cu acestea. Intrebari: 1. Exista probleme de compatibilitate intre cele 2 specii (stiu ca-s din Guatemala amandoua) ?; 2. Are cineva idee de pe unde as putea cumpara Cichlasoma Meeki (nigro stiu ca se gaseste mai frecvent) in Bucuresti ?; 3. Mai peste tot vad laudandu-se multzi cu decorurile pt. cichlidele africane. Are cineva idee despre site-uri unde as putea beneficia si de decoruri pt. cele americane ?; Cu stima si multzumiri anticipate binevoitorilor ! |
|||
|
11-09-2008, 06:24 AM
|
|||
|
|||
|
RE: Cichlide americane - help !
Completeaza si tu locatia la profil
Eu unu nu ma pricep la ciclide ca sa iti dau sfaturi dar e Florin pe aici care a avut o vreme si nu ia mai trebuit nici un peste dupa
|
|||
|
11-09-2008, 09:46 PM
|
|||
|
|||
Haotik Scris:Completeaza si tu locatia la profil Ok. M-am conformat si sper k Florin sa fie binevoitor si cu mine. Bafta ! Dragos |
|||
|
11-09-2008, 09:49 PM
|
|||
|
|||
|
Lucreaza 2 saptamani in Germania sau ceva de genu, nu il prinzi usor, oricum daca il vad pe mesenger ii spun sa arunce un ochi la intrebarile tale.
|
|||
|
11-10-2008, 08:42 PM
|
|||
|
|||
|
din pacate eu am avut ciclide africane. Si cum nu aveam prea mult timp la dispozitie .... a iesit un dezastru, pt ca ciclidele africane fac multaaaaaa mizerie, si mananca plantele.
|
|||
|
11-30-2008, 05:09 PM
|
|||
|
|||
|